Pages

Tuesday, 18 April 2017

Aiskrim Katering Lagi Best!

Aiskrim katering, katering aiskrim atau ice cream catering ...

Apa saja panggilan orang ramai tak kisah lah.. asalkan ia tetap aiskrim

Yang paling menjadi "trend" hari ini, katering aiskrim homemade.

Penjenamaan aiskrim homemade ni semakin popular... sedar tak sedar semakin hari makin ramai pejuang aiskrim homemade dengan pelbagai jenama baru kita dengan hampir setiap hari.

Kenapa ramai orang pilih homemade?

Dari pelbagai testimoni yang kami dapat.. sebab flavour dia berbeza...

Kalau rasa durian tu.. memang rasa sebenar...

Ralau rasa jagung tu memang rasa jagung sebenar...

Rasa coklat? Memang superlicious rasa nak lompat pon ade bila dapat rasa aiskrim coklat homemade ni...

Alhamdulillah dengan rahmat dan kasih sayang Allah pada 4 hb bulan April tahun ini telah genap lah setahun kami memproses aiskrim Aqiemi dan mengedarkannya ke hayalak ramai...

Pada mula - mula pembabitan tu.. memang banyak sangat kekurangan,

al maklumlah.. orang baru dalam industri..

Tapi dalam setahun je kami cepat-cepat belajar, observe dan akhirnya memperolehi satu formula..

Bagaimana nak bagi ramai orang lebih ceria dalam majlis...

Akhirnya kami buktikan, hari ini banyak majlis kahwin dan korporat lebih meriah..

Dengan sokongan orang ramai, lebih ramai peminat aiskrim hari ini mula berubah persepsi homemade lebih baik.. macam slogan kami.. Aqiemi Homemade Ice Cream Lagi Best!

Pada hari ini, lebih ramai orang yakin dengan produk local...

Produk artisan ni lebih jujur katanya...

tak macam hasil buatan kilang...

Walau apa pun, tidak boleh juga kata buatan kilang tu tak berkualiti atau kualitinya rendah...

cuma ada kategori aiskrim yang homemade hasilkan lebih premium...

Sebab itulah rasa aiskrim di kilang tak sama..

walau bagaimana pun, kami juga sedang berusaha untuk membuka sebuah kilang.

Kilang yang kami sedang usahakan ini kecil je.. mudah mudahan akhir tahun atau awal tahun depan dapat kami merialisasikannya.. semuanya untuk menampung permintaan dari peminat aiskrim.

Mohon doa dan sokongan rakan-rakan pembaca agar kami dapat mendirikan sebuah kilang dan  pembangunan produk yang lebih berkualiti dimasa hadapan.

InsyaaAllah

Sebelum terlupa, kepada rakan-rakan pembaca yang sedang mencari suatu bisnes tu...

Apa kata, jom jadi ejen, dealer atau pemborong Aqiemi Homemade IceCream.

Jom kita sembang-sembang bagaimana anda boleh jual aiskrim Homemade kami ni dengan mudah.

Nak buat duit 2k-3k sebulan extra pon boleh kami ajarkan...

Jom! Nak tahu bagaimana?

Call abang mi terus di talian 017-3139688.

Bye

Assalamualaikum...





No comments:

Post a Comment